
DI GREGORIO ANGELO
- U07, Floor: 4, Room: 4014
Publications
Tortora, D., DEL BOSCO, B., Sfodera, F., DI GREGORIO, A. (2024). Using AI for a new-fashioned museums’ positioning. An analysis of Gen Z experience expectations. In Brands and Purpose in a changing era. XXI SIM Conference Proceedings (pp.1-6). Detail
Chierici, R., Mazzucchelli, A., Di Gregorio, A. (2023). Employees’ social media presence: Future directions for corporate reputation. In P. Foroudi, M.T. Cuomo (a cura di), Business Digitalization: Corporate Identity and Reputation (pp. 44-62). Routledge [10.4324/9781003401285-4]. Detail
Di Vaio, A., Varriale, L., Di Gregorio, A., Adomako, S. (2022). Corporate social performance and non-financial reporting in the cruise industry: Paving the way towards UN Agenda 2030. CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY & ENVIRONMENTAL MANAGEMENT, 29(6), 1931-1953 [10.1002/csr.2292]. Detail
Orlando, B., Tortora, D., Riso, T., Di Gregorio, A., Del Giudice, M. (2022). Entrepreneurial intentions and high-status seeking in career expectations: a portrait of talents in emerging countries. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT, 33(11), 2339-2372 [10.1080/09585192.2021.1875495]. Detail
Alemanno, A., Di Gregorio, A., Gurioli, M., Mauri, C., Mazzucchelli, A., Pacicco, F. (2021). La reputazione del marketing in Italia. Il punto di vista delle imprese. In A. Di Gregorio, C. Mauri, R. Resciniti (a cura di), Il marketing per una società migliore. Milano : Guerini Next. Detail